Anasayfa / Dünya / Rus kanalı Rumları krize soktu

Rus kanalı Rumları krize soktu

Rus televizyonu, Moskova ile Batı ülkeleri arasında krizle ilgili, “Rus diplomatlarını sınırdışı etmeyen” ülkeler listesi yayınladı. Televizyon haberinde Kıbrıs Rum yönetimi yerine KKTC bayrağını ekrana verdi. 

Rusya’nın devlet destekli televizyon ağı RT (Russia Today), çifte Rus ajan ve kızının İngiltere’de zehirlenmesiyle başlayan Moskova ile Batı ülkeleri arasında krizle ilgili, “Rus diplomatlarını sınırdışı etmeyen” ülkeler listesi yayınladı. Televizyon haberinde Kıbrıs Rum yönetimi yerine KKTC bayrağını ekrana verdi.

‘Kıbrıs’ın karşısında KKTC bayrağını izleyen Rum ve Yunanlılar, Rus televizyonuna onlarca protesto mesajı gönderdi. Rus televizyonu, KKTC bayrağına tepki gösteren Rum ve Yunanlılara, özür mesajıyla yanıt verdi.

Rum Lobisi Öfkelendi

İngiltere’de faaliyet gösteren Rum ve Yunan lobi grubu ‘Lobby for Cyprus’ üyeleri, tweeter mesajlarında hatanın kasıtlı yapıldığını savunarak, “Kimse fark etmeyecek sandılar, Rus televizyonu bizim zekâmızla dalga geçiyor. Yaptıklarından utanmaları gerekir” ifadelerini kullandı. Rus televizyonundaki KKTC bayrağı ve gelen tepkiler, Rum medyasında da yer buldu.

İlginizi Çekebilir

Japon uzay aracı imkansızı başardı

Japon uzay aracı 280 milyon km uzaklıktaki asteroide ulaştı. Japonya’nın uzay aracı olan Hayabusa 2, …

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir